torsdag 17 februari 2011

Rivningen fortsatte

Efter den långa vintern kom vi igång igen i 7 april 2010

Det är konstigt att jag inte lyckades fotografera killarna som hjälpte mig bättre.
Speciellt tack till Erik Enström
samt till CG Velin, Christer Gustafsson och Ture Sahle´n.



Var sen tvungen att fortsätta själv.
Det är inte kul att riva, och det var bara att tvinga sig att nöta på.

Sjösättning av Skeppsholmens folkhögskolas nybyggda båtar sjösattes 12 maj medan jag kämpade vidare.

Min härliga elmotorsåg Husqvarna med mjukstart brann upp.
Den här motorsågen som skulle vara så proffsig är för mig omöjligt att såga rakt med.

När juni månad kom var jag äntligen klar.
Gav bort det mesta ekvirket till folkhögskolan, men körde en kranbil med virke till min syster. (Bra att ha, får kanske ligga i Grödingeskogen och bli mull igen.)

Inga kommentarer: